Tirdzniecības nosacījumi
Interneta veikala Premiumkellad (turpmāk tekstā - Interneta veikals) īpašnieks ir OÜ Luminer (reģistrācijas kods 12247390), kas atrodas Side 10, Rapla.
Pirkuma līguma, preču un cenu informācijas derīgums.
Pirkšanas noteikumi un nosacījumi attiecas uz preču iegādi no Interneta veikala.
Interneta veikalā pārdoto produktu cenas ir norādītas pie produktiem. Uz cenu attiecas piegādes maksa. Visas interneta veikalā pārdoto preču cenas ir norādītas eiro.
Piegādes maksa ir atkarīga no pircēja atrašanās vietas un piegādes veida. Piegādes maksa pircējam tiks norādīta, veicot pasūtījumu.
Informācija par precēm tiek sniegta Tiešsaistes veikalā tieši kopā ar precēm.
Pasūtījuma iesniegšana
Lai veiktu pasūtījumu, jums ir jāpievieno vēlamie produkti iepirkumu grozā. Lai veiktu pasūtījumu, ir jāaizpilda nepieciešamās informācijas lauki un jāizvēlas atbilstošs produktu piegādes veids. Pēc tam ekrānā tiks parādīta maksas summa, kuru var droši samaksāt, izmantojot šādas maksājumu metodes:
- Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay.
- Visa/Mastercard karšu maksājumi
Maksājot ar bankas pārskaitījumu, lūdzu, pārliecinieties, ka bankas lapā ir noklikšķiniet uz pogas "Atpakaļ pie tirgotāja".
Lai nosūtītu maksājumu, noklikšķiniet uz saites "Atgriezties maksājumu lapā". Maksājumus apstrādā Maksekeskus AS. Maksājumi tiek veikti ārpus Interneta veikala drošā vidē - maksājot ar bankas saiti, attiecīgās bankas drošā vidē, bet maksājot ar kredītkarti, Maksekeskus AS drošā vidē. Pārdevējam nav piekļuves klienta bankas un kredītkartes datiem. Līgums stājas spēkā no dienas, kad internetveikala norēķinu kontā ir saņemta pienākošā summa.
Interneta veikala īpašnieks ir personas datu pārzinis un nodod personas datus, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, pilnvarotajam apstrādātājam Maksekeskus AS.
Gadījumā, ja pasūtītās preces nav iespējams piegādāt preču derīguma termiņa beigām vai kāda cita iemesla dēļ, pircējs tiks informēts pēc iespējas ātrāk, un samaksātā nauda (ieskaitot preču piegādes izmaksas) tiks atmaksāta nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
Piegāde
Preces tiks nosūtītas uz šādām valstīm: Igaunija, Latvija, Lietuva, Somija.
Piegādes izmaksas sedz pircējs, un atbilstošā informācija par cenu tiek parādīta kopā ar piegādes metodi.
Igaunijā sūtījumu piegādes termiņš parasti ir 7 darba dienas no pārdošanas līguma spēkā stāšanās dienas. Ārpus Igaunijas piegāde notiks 21 kalendāra dienas laikā.
Izņēmuma gadījumos piegādes tiesības tiek piešķirtas līdz 45 kalendārajām dienām.
Atteikuma tiesības
Pēc pasūtījuma saņemšanas pircējam ir tiesības atteikties no e-veikalā noslēgtā līguma 14 dienu laikā.
Atteikuma tiesības nav spēkā, ja pircējs ir juridiska persona.
Lai izmantotu atteikuma tiesības 14 dienu laikā, pasūtītās preces nedrīkst izmantot nekādā citā veidā, izņemot to, kas nepieciešams, lai pārliecinātos par preču raksturu, īpašībām un darbību, tāpat kā tas ir atļauts, testējot preces fiziskā veikalā.
Ja preces ir izmantotas citiem mērķiem, kas nav nepieciešami, lai pārliecinātos par preču raksturu, īpašībām un darbību, vai ja precēm ir lietošanas vai nolietojuma pazīmes, Interneta veikals ir tiesīgs samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preču vērtības samazinājumam.
Lai atgrieztu preces, ir jāiesniedz atteikuma veidlapa, kuras veidlapu var atrast šeit, un jānosūta uz e-pasta adresi info@premiumkellad.ee ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas.
Pircējam ir jāatgriež preces 14 dienu laikā pēc deklarācijas iesniegšanas vai jāiesniedz pierādījums, ka viņš ir nodevis preces pārvadātājam iepriekš minētajā termiņā.
Pēc atgriežamo preču saņemšanas interneta veikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma pieprasījuma saņemšanas, atmaksā pircējam visus no pircēja saņemtos maksājumus saskaņā ar līgumu.
Interneta veikals var atteikties atmaksāt naudu, kamēr tas nav saņēmis atpakaļ preces, kas ir līguma priekšmets, vai kamēr pircējs nav iesniedzis pierādījumus, ka ir atgriezis preces, atkarībā no tā, kurš no šiem gadījumiem iestājas agrāk.
Ja pircējs ir nepārprotami izvēlējies piegādes veidu, kas nav vislētākais piegādes veids, ko piedāvā Interneta veikals, Interneta veikalam nav pienākuma atlīdzināt patērētājam izmaksas, kas pārsniedz parastā piegādes veida izmaksas.
Interneta veikalam ir tiesības atteikties no pārdošanas un pieprasīt no pircēja atgriezt preces, ja preces cena interneta veikalā kļūdas dēļ ir norādīta ievērojami zemāka par preces tirgus cenu.
Tiesības iesniegt sūdzību
Interneta veikals ir atbildīgs par jebkuru pircējam pārdoto preču neatbilstību vai defektu, kas bija jau piegādes brīdī un kas atklājas laika posmā līdz diviem gadiem no preču piegādes dienas pircējam. Pirmajos sešos mēnešos no preču piegādes dienas pircējam tiek uzskatīts, ka defekts bija jau piegādes brīdī. Interneta veikala pienākums ir atspēkot šo pieņēmumu.
Defekta gadījumā pircējam ir tiesības ne vēlāk kā divu mēnešu laikā sazināties ar interneta veikalu, nosūtot e-pastu uz info@premiumkellad.ee vai zvanot pa tālruni 5202534.
Interneta veikals nav atbildīgs par defektiem, kas rodas pēc preču piegādes pircējam.
Ja no interneta veikala iegādātajām precēm ir defekti, par kuriem interneta veikals ir atbildīgs, interneta veikals labos vai nomainīs bojātās preces. Gadījumā, ja preci nav iespējams salabot vai nomainīt, internetveikals atmaksā pircējam visus pārdošanas līgumā iekļautos maksājumus.
Interneta veikals 15 dienu laikā atbild uz patērētāja iesniegto sūdzību rakstveidā vai tādā formā, ko var atveidot rakstveidā.
Tiešā tirgvedība un personas datu apstrāde
Interneta veikals izmantos pircēja sniegtos personas datus tikai pasūtījuma apstrādes un preču nosūtīšanas pircējam nolūkā. Interneta veikals pārsūta personas datus uzņēmumiem, kas sniedz transporta pakalpojumus, lai piegādātu preces.
Interneta veikals nosūta jaunumus un piedāvājumus uz pircēja e-pasta adresi tikai tad, ja pircējs ir izteicis vēlmi tos saņemt, ievadot savu e-pasta adresi tīmekļa vietnē un norādījis savu vēlmi saņemt tiešā pasta paziņojumus.
Pircējs jebkurā laikā var atteikties no piedāvājumu un jaunumu biļetenu saņemšanas pa e-pastu, paziņojot mums par to pa e-pastu vai sekojot norādījumiem e-pastā, kurā ir piedāvājumi.
Strīdu izšķiršana
Ja pircējam ir sūdzība par Interneta veikalu, tā jānosūta pa e-pastu uz adresi info@premiumkellad.ee.
Ja pircējs un Interneta veikals nespēj atrisināt strīdu, vienojoties, pircējs var vērsties Patērētāju strīdu komitejā. Šeit varat iepazīties ar procedūras noteikumiem un nosacījumiem un iesniegt pieteikumu. Patērētāju strīdu komiteja ir kompetenta risināt strīdus, kas izriet no līguma, kurš noslēgts starp pircēju un Interneta veikalu. Komisija pircēja sūdzību izskata bez maksas.
Pircējs var vērsties Eiropas Savienības patērētāju strīdu izšķiršanas platformā.
Konfidencialitātes politika
1.1 Mēs esam apņēmušies aizsargāt savu klientu un lietotāju privātumu. 1.1.1.1.1 Mēs esam apņēmušies aizsargāt savu klientu un lietotāju privātumu. Mūsu darbības internetā atbilst visai attiecīgajai praksei un attiecīgajiem Eiropas Savienības tiesību aktiem un Igaunijas Republikas likumiem.
1.2. Personas datu vākšana un izmantošana.
1.3. Personas dati ir dati, kurus www.premiumkellad.ee apkopo, lai identificētu personu vai sazinātos ar to. Personas datu vākšana var notikt ar klienta piekrišanu šādos veidos:
- Iesniedzot kontaktinformāciju (tostarp savu vārdu, uzvārdu, pasta adresi, tālruņa numuru, e-pasta adresi) mūsu tīmekļa vietnē.
- Izmantojot tīmekļa vietni, no klienta konta informācijas.
- (E-veikals var lūgt jums brīvprātīgi sniegt personas datus un personisko informāciju noteiktās tīmekļa vietnes sadaļās. Pieprasītā personiskā informācija var ietvert vārdu, uzvārdu, adresi, pasta indeksu, e-pasta adresi un tālruņa numuru).
1.4. Savāktie personas dati ļaus mums informēt klientus par jaunumiem, akcijām un gaidāmajiem pasākumiem vietnē www.premiumkellad.ee. Savāktos personas datus mēs izmantojam arī, lai piegādātu preces un izpildītu savas saistības Versus klientu. Lai labāk apkalpotu klientus, www.premiumkellad.ee var izpaust informāciju par atsevišķiem lietotājiem trešai pusei, kas sniedz pakalpojumus www.premiumkellad.ee un kurai ir līgumsaistības saglabāt kopīgotās informācijas konfidencialitāti. Trešās puses piemērs ir mūsu partneris, kas ir atbildīgs par e-veikalā pārdoto preču transportēšanu.
1.5 Savāktos personas datus var apskatīt, mainīt un atjaunināt mūsu tīmekļa vietnes sadaļā "Mans konts".
- Personas datu aizsardzība
2.1 Premiumkellad.ee veic visus piesardzības pasākumus (tostarp administratīvos, tehniskos un fiziskos pasākumus), lai aizsargātu klienta personas datus. Piekļuve datu modificēšanai un apstrādei ir atļauta tikai pilnvarotām personām.
- Drošība
2.1. Visi klienta personas dati, kas atklāti, apmeklējot www.premiumkellad.ee e-veikalu un veicot pirkumus, ir uzskatāmi par konfidenciālu informāciju. Šifrēts datu pārraides kanāls ar bankām nodrošina pircēja personas datu un bankas ierakstu drošību.
- Konfidencialitātes politikas noteikumi un nosacījumi un izmaiņas
3.1 Mēs paturam tiesības nepieciešamības gadījumā grozīt konfidencialitātes politiku. Piekļūstot mūsu vietnei, mēs pieņemam, ka esat izlasījis šo politiku un piekrītat tās ievērošanai. Ja jums ir kādi jautājumi vai bažas par šo konfidencialitātes politiku vai datu apstrādi, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@premiumkellad.ee.